S-AinJapan.reismee.nl

Plannen

Het is al weer lente. Nog even, en we hebben alle seizoenen mee mogen maken in dit prachtige land.

Qua werk begint het einde in zicht te komen, en we hebben zelfs een einddatum besproken!

Ondanks dat dit echt een prachtig land is, en we verwachten dat we veel zullen gaan missen, kijken we ook wel weer erg uit naar terug gaan. Het huis afmaken, de tuin een fatsoenlijk aanzien geven, onze superburen bedanken die al deze tijd op ons huis gepast hebben, en natuurlijk al onze vrienden en familie weer zien!

Maar zo ver is het nog niet, dus tijd om eens goed na te denken wat we hier allemaal nog willen doen. Hier alvast een overzicht:

• Stedentrip naar Tokyo(Gedaan!)

• Dagje Universal Studio's Japan (Osaka bezoeken (Gedaan!)

• Een J-Pop concert meemaken|

• In twee dagen rond Biwako (het biwa-meer) fietsen

• Rondlopen in Kimono (Gedaan!)

• Eind juni / begin juli: terug naar Nederland!

Het gaat dus niet lang meer duren, tot snel allemaal!

Constance

Fijn te horen dat het einde nu echt in zicht is.
Maar ook leuk dat jullie nog veel willen zien/doen.
Wachten is geen optie.
Geniet van jullie Japan!

Els

Kan me heel goed voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is, maar... Deze ervaring pakken ze jullie nooit meer af en is een van de diamanten in jullie levensring.
Nog een fijne tijd...

Hedie

Bedankt weer voor jullie leuke verhalen en mooi dat jullie de kersenbloei hebben meegemaakt.Ik heb pas een Japanse film gezien: "An" over het maken van pannenkoeken met vulling door een vrouw met lepra en ook de bloeiende kersenbomen kwamen erin voor,
prachtig!Veel succes bij jullie nieuwe plannen,leuk allemaal.

Marianne en Henk

Wat een leuke ideeen, nog allemaal verrassingen, heerlijk genieten van al die nieuwe uitdagingen. Zo kunnen jullie, wanneer jullie weer thuis zijn, nog lang aan al die mooie momenten terug denken, nog een hel fijne tijd met elkaar, liefs van Henk en Marianne

Laura

We kijken er naar uit jullie weer in levende lijve te zien! Geniet nog van de laatste maandjes daar, moet volgens mij wel gaan lukken ;)

Liefs van ons!

Gé en Loes

Wij sluiten ons geheel aan bij de vorige schrijvers: heb nog veel plezier daar en geniet nog van al het moois en interessants. Jullie kunnen straks terugkijken op een zeer aparte, leuke, interessante en mooie tijd!
Liefs van Gé en Loes

Gé en Loes

Trouwens bedankt voor jullie verslagen tot dusverre. We hebben stiekem een stukje meegereisd!