S-AinJapan.reismee.nl

Arashiyama in kimono

Vandaag zijn wij met een collega/vriendin van ons naar Arashiyama gegaan. Daar zijn we al eens eerder geweest, maar vandaag hebben we traditionele kimono's gehuurd. We hebben door het bamboe bos gelopen, en hebben de Tenryu-ji, oftewel de tempel van de hemelse draak, bezocht.

Ik zal er verder weinig woorden aan vuil maken, hier zijn de foto's!

Het was een warme dag, en de kimono's bestaan uit meerdere lagen stof. Het was dus flink zweten, maar het was het zeker waard.

Rond drie uur moest onze vriendin er al weer vandoor. Omdat wij door het lopen op de slippers, en de warmte, ook al flink moe waren, hebben we onze kimono's ingeleverd. Niets te laat, want toen we een uurtje later ons appartementje inliepen, begon het al te spetteren.

Mei is typisch nog een mooie maand in Japan, maar juni staat bekend als het regenseizoen. Die maand zullen we ook nog door moeten, maar tot die tijd, hopen we nog veel van het lekkere weer te kunnen genieten.

Tot snel!

Kotka

Mooie kimono's, ze staan jullie goed :)

Wouter

2 kimono's == 1 kiduo?

Just

Leuk !! Staat jullie goed.
Bekende plekjes !

Marjolein

Hilarisch, Volendams dagje,maar dan op zijn Japans

Marianne en Henk

Alweer een mooi verslag, ik hoop, dat jullie niet te veel regen krijgen in de maand juni, maar als er veel regen komt, vinden jullie Nederlans weer het fijnste, wat er is, liefs en tot gauw van Henk en Marianne en wat een mooie kimono's

Constance

Wat zien jullie er schitterend uit!

Hedie

Wat een leuke foto's van het bamboe-bos en jullie kimono's met ...nep zwaard? Ook nog bedankt voor de verhalen en belevenissen van Tokio , fijn dat jullie dat hebben kunnen doen!
Goede tijd nog deze laatste maand en succes met het regelen van jullie vertrek.

Els

Wat een geweldige foto's ! Supermooie kleuren Anna !

Marianne

Wat een mooie plaatjes! Jullie zien er prachtig uit. Thuis ook kimono's gaan dragen?

Anne

Wat mooi zeg! Lijkt me best comfy! Staat iig erg mooi.

Vanja

Gaaf!